Creatie
Marketing
Medii publicitare
Productie
Orice design incepe cu un creion,
o coala de hartie, un amestec de
bun gust si bun simt, imaginatie si
profesionalism dobandite de-a lungul
timpului prin educatie, experienta,
seriozitate si dragoste pentru arta.
Linii stilizate sau mesh-uri mari cat un bloc, toate trebuie sa indeplineasca un scop, sa urmeze o identitate vizuala si sa ramana in memoria celui care le vede.
Fiecare din noi e asaltat zilnic de o multitudine de mesaje publicitare, doar cateva raman in memoria noastra. Putini stiu asta, mult mai putini sunt cei ce pot sa transpuna in imagine un astfel de mesaj.
Un site web este identitatea online a unei companii sau a unei persoane fizice.
Si profesionistii au nevoie de ajutor , din partea altor profesionisti bineinteles ! Acest pachet va ofera pe langa un site web avansat , mai multe module extrem de folositoare pentru a putea comunica cu piata: modul de sondaj, modul de newsletter si bineinteles identitatea vizuala fara de care nici nu brand nu s-ar putea forma. Vom pregati bannere care sa atraga atentia , vom optimiza site-ul pentru motoarele de cautare urmarind sa surclasam concurenta si vom combina design-ul orginal cu miscarea si sunetul pentru a oferi partenerilor dumneavoastra o atmosfera potrivita si relaxanta.
Limita e cerul! Cercetare de piata, design unic, pagini nelimitate, sistem de administrare, blog, module de sondaj si de newsletter, galerii foto, animatii, meniu dinamic, pagini multilingve, optimizate pentru motarele de cautare, instalare si configurare, mentenanta si bineinteles mult succes in afaceri! |
"A fost odată ca niciodată; că de n-ar fi, nu s-ar mai povesti; de când făcea plopşorul pere şi răchita micşunele; de când se băteau urşii în coade; de când se luau de gât lupii cu mieii de se sărutau, înfrăţindu-se; de când se potcovea puricele la un picior cu nouăzeci şi nouă de oca de fier şi s-arunca în slava cerului de ne aducea poveşti; de când se scria musca pe părete, mai mincinos cine nu crede."
Povestile sunt frumoase, fac parte din copilaria fiecaruia dintre noi, ofera valoare, sunt usor de memorat si nu in ultimul rand vand, bine, bine de tot!
Creem povesti, traducem texte, povestim si ascultam. |
Ansamblu unitar si coordonat de actiuni publicitare, programate in timp si in spatiu, care se deruleaza prin diferite canale si suporturi media si care au drept scop atingerea obiectivelor companiei.
Realizam campanii de lansare, fidelizare si rebranding, ATL sau BTL atat pentru scobitori cat si pentru tancuri.
Consideram foarte importanta explorarea fiecarui domeniu, intalnim astfel aceiasi oameni in diferite ipostaze sau oameni diferiti in aceleasi ipostaze. |
Identitatea vizuala va fi pe parcursul afacerii dumneavoastra suportul brandului pe care il veti dezvolta.
Personalitatea identitatii trebuie sa faciliteze atingerea obiectivelor propuse iar manualul de identitate vizuala sa confere regulile clare de utilizare a siglei dumneavoastra.
Fiecare sigla are brainstorming-ul ei, nu lasam nimic doar pe seama unei idei bune, gandim in perspectiva si gasim solutii viabile. |
"Cand nu-ti cunosti inamicul, dar te cunosti pe tine, sansele tale de victorie sau de infrangere sunt egale. Cunoaste-ti inamicul si cunoste-te pe tine insuti; dintr-o suta de batalii, nu te vei expune nici unei primejdii. "
Sun Tzu - Arta Razboiului
|
"A nu planifica inseamna a planifica esecul"
Planul de marketing este instrumentul cu ajutorul caruia sunt directionate activitatea de marketing si resursele organizatiei pentru indeplinirea obiectivelor de marketing ale acesteia.
Va vom oferi un plan concret elaborat cu atentie in fiecare din cele 9 etape:
1. Rezumatul 2. Analiza mediului 3. Analiza SWOT 4. Ipoteze 5. Obiective 6. Strategii 7. Program de marketing 8. Bugetul
9. Sistemul de control
|
Stabilim care este tipul de strategie ce trebuie implementat pentru a garanta profitabilitatea afacerii dumneavoastra si va oferim modalitatile de implementare a acestora.
Care din ele vi se potriveste?
• strategie de produs • strategie de pret • strategie de distribuite • strategie de comunicare • strategie de campanie • strategie de dezvoltare de brand • strategie de rebrending
... nici una ? Speranta nu e o strategie! |
Fiti pe buzele tuturor!
Cautam publicatia potrivita pentru plasarea mesajului dumneavoastra, creem reclama si cumparam spatiul publicitar potrivit.
Fiecare publicatie are un public tinta, fiecare editie creeaza o anumita impresie, fiecare pagina are importanta ei si cu siguranta fiecare culoare personalitatea ei.
Il scoatem pe cititor din starea de indiferenta si il determinam sa parcurga textul ce urmeaza pentru a afla mai multe informatii. Folosim toate trucurile posibile pentru ca potentialul client sa raspunda rapid la oferta dumneavoastra. |
Spotul TV, o combinatie intre vizual auditiv si auditiv ce aduce efectul dorit. Aici procentul de audienta conteaza poate cel mai mult, avem segmente de populatie urbana sau nationala, segmente de vârsta, femei sau barbati si multe alte detalii foarte importante.
Totul conteaza, ziua, emisiunea, ora, modul de aparitie, frecventa si nu in ultimul rand scenariul, montajul, calitatea si actorii.
Lucram cu profesionisti si ne adaptam oricarui buget. |
Le cunoastem, le folosim, le vedem in fiecare zi: afisaj indoor (bannere, afise) si afisaj outdoor (bannere, meshuri, panouri stradale cu afisaj normal sau digital).
Analizam proiectul si propunem ceea ce va este mai bun. |
Ajungi la cinema, iei ceva de baut, ceva de mancare, mergi in sala la locul tau si te asezi. Se inchid luminile si atentie! Incepe filmul! Nu inainte de cateva minute de publicitate! Fiind entuziasmat de vedere filmului preferat, de imaginea si sunetul ce te inconjoara si neavand telecomanda sa schimbi programul ... esti atent, foarte atent la tot ceea ce se petrece pe marele ecran din fata ta!
Punct ochit, punct lovit!
Plasam reclama dumneavoastra pe cele mai vizitate ecrane din tara. |
Unii experti in marketing sunt de parere ca un potential client trebuie bombardat cu un anumit mesaj publicitar de cel putin trei ori pe saptamana, timp de un an intreg, pentru ca numele produsului promovat sa fie memorat pe termen lung. Bombardamentul acesta se realizeaza cel mai simplu si mai ieftin prin difuzarea de spoturi radio. Dar ce faci cand vinzi produse eminamente vizuale cum ar fi, de exemplu, diamantele? Este oare reclama radio utila intr-un asemenea caz? Doar stim cu totii ca retinem mult mai usor ceea ce vedem decat ceea ce auzim.
In primul rand, sa ne gandim putin ce importanta are faptul ca "diamantele sunt produse eminamente vizuale". Una nu foarte mare daca realizam ca motivele care stau la baza cumpararii unui diamant nu sunt neaparat vizuale, ci mai mult emotionale. Cand un barbat cumpara un dimant, el se gandeste la reactia femeii careia i-l va darui. Iar cand o femeie cumpara un diamant ea isi imagineaza reactia celor din jur, mai ales a celorlalte femei (ar purta o femeie diamante daca ar fi singura pe o insula pustie?). Asadar, daca spotul radio reuseste sa puna accentul pe aceste reactii, atunci vanzarea este ca si incheiata, desi cumparatorul nu a vazut inca produsul.
In al doilea rand, unul dintre cele mai bine inradacinate mituri in ziua de astazi este acela ca "ne amintim mai usor ceea ce vedem decat ceea ce auzim". In realitate, lucrurile stau exact pe dos - elementul auditiv este mai puternic decat cel vizual - si puteti sa va dati seama usor de acest lucru: de ce, atunci cand sunteti la volan si cautati o anumita adresa, dati radioul mai incet sau chiar il opriti de tot? Pentru ca sunetul este invaziv si irezistibil. Puteti sa inchideti ochii si sa stopati fluxul de imagini, dar nu puteti sa va inchideti urechile ca sa nu mai auziti nimic. Auziti si retineti informatii care va vin pe cale auditiva chiar si atunci cand nu va propuneti sa ascultati. Auziti chiar si cand dormiti foarte adanc, altfel de ce v-ati trezi la sunetul alarmei auto?
Amintiti-va ca vi s-a intamplat adesea sa cititi o carte si sa va dati seama la un moment dat ca, de cateva minute, parcurgeti mecanic acelasi pasaj, dar habar nu aveti ce se spune in el. Da, ochii dvs. transmit creierului simbolurile scrise, insa acestea nu mai sunt transformate in sunetele pe care le reprezinta. Cuvintele scrise nu au nici o semnificatie daca nu devin cuvinte "vorbite". Potrivit neurologilor, unei persoane ii ia in medie cu 28% mai mult timp sa inteleaga o fraza pe care o citeste fata de cazul in care ar asculta acea fraza spusa de cineva.
|
Marketingul traditional este deseori costisitor. Uneori costa enorm sa produci si sa tiparesti brosuri, fise de produs, cataloage. Cybermarketingul nu inlocuieste formele traditionale de marketing dar cu siguranta poate economisi bani si timp.
Un exemplu de campanie prin care atrageti rapid si eficient clientii care sunt interesati exact de produsele/serviciile
Publicitatea de tip pay-per-click (PPC) reprezinta o metoda de marketing folosita in cadrul motoarelor de cautare, avand rezultate optime raportate la investitia facuta de dvs.
Cea mai usoara, ieftina si eficienta metoda pentru a fi Nr. 1 in Google! |
Va tinem clientii la curent!...se poate semnala orice lansare, schimbare sau promotie in cel mai scurt timp posibil.
Tipar digital pentru comenzi mici, tipar offset pentru comenzi medii si mari, rezolutii perfecte pentru design-ul profesional pe care vi-l oferim, taieri impecabile si o viteza uimitoare la livrare. Respectam termenele limita si ne folosim imaginatia pentru a micsora costurile. |
Produsul promotional trebuie sa fie util si potrivit scopului companiei.
Studiem proiectul si alegem acel produs, nu orice produs, le personalizam si le integram in campania dumneavoastra. |
Va enumeram cateva din produsele pe care le oferim:
Casete luminoase Printuri Litere volumetrice Copertine Inscriptionari auto Totemuri Laminari Display-uri
Standuri expozitionale |
Idei, scenarii, montaje, aparatura profesionala si oameni frumosi.
Ne incadram in orice buget si respectam orice cerinte, de la filmari DV la filmari HD transpuse pe blu ray, de la spoturi pentru internet la reclame TV. |